ILMOITUSTAULU

Lakeuden Taitovoimistelijoiden syyskokous pidetään

ke 14.11.2018 klo 18.

Paikkana on Kurikan Paikallisosuuspankin kokoustila.

Käydään läpi syyskokouksen sääntömääräiset asiat.

Tervetuloa!

Lakeuden Taitovoimistelijoiden sääntömääräinen kevätkokous pidetään

ti 24.4. klo 18

Kurikan POP-pankin kerhohuoneella.

Käydään läpi kevätkokousasiat sekä infoa kesän 2019 World Gymnaestradasta!

Kahvitarjoilu! Tervetuloa!

AKROJAOSTO MYY KAIKILLE AKROBATIAVOIMISTELIJOIDEN ÄIDEILLE SEKÄ AKROBATIAVOIMISTELUA HARRASTAVILLE ÄIDEILLE:

MUSTA ACROMOM-T-PAITA

Koot XS-XL

Hinta 20 €

MUSTA KÄSSÄRITOPPI

Koot XXS-XL

Hinta 20 €

Tuotteet ovat myynnissä Monnarilla. Valitse rekistä itsellesi sopiva ja maksa se paidassa kiinni olevilla tiedoilla Akrojaoston tilille mahdollisimman pian. Lisäksi laita nimesi rekissä olevaan listaan, jotta tiedämme odottaa rahaa tilille.

Lisätietoja:

Maria Kurjenluoma puh. 040 075 2289 tai Elisa Piirto puh. 050 5580016

Akrojaostolla on myynnissä yksi ylimääräinen Akron verryttelytakki kokoa M. Takissa on glitterpainatus, joten hinta on 66 €. Mikäli haluat ostaa takin, ota yhteyttä Mariaan, Katriin tai Eijaan!

Nyt on mahdollista maksaa myös seuran kannatusmaksu! Maksu on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tukea seuran toimintaa, vaikka itse eivät voimistelua harrastakaan. Maksutiedot löydät täältä.

AkroFun-tapahtuma Kurikassa la 11.11. klo 11 alkaen. Kilpailuinfo Voimisteluliiton kisapalvelussa.

Koe Voimistelupäivät ja voimistelun suurtapahtuma Suomi Gymnaestrada Turussa kesäkuun alussa. Lakeuden Taitovoimistelijat suuntaa Turkuun esiintymään ja kisaamaan! Luvassa on esityksiä halleissa ja kaupunkilavoilla, kenttäesityksiä, eri voimistelulajien kokeilupisteitä, Voimistelupäivien kilpailut, seikkailupuisto, koulutuksia, iltaohjelmaa sekä aikuiseen makuun että nuoremmille, iltanäytöksiä ja tietysti voimistelun iloa ja riemua, uusia kokemuksia ja tuttavuuksia!

Osallistujapassien hinta (4 päivää to-su):

aikuinen 94 €

nuori (7-16v.) 75 €

lapsi (alle 7v.) 45 €

Hintaan kuuluu osallistujapassi, kaulanauha, tapahtumapussukka ja -tuote sekä sisäänpääsy moniin ohjelmiin.

Päiväpassi (mahdollinen to, pe tai la):

aikuinen 50 €

nuori (7-16 v.) 40 €

lapsi (alle 7v.) 20 €

Hintaan kuuluu pääsy osallistumaan, kilpailemaan tai esiintymään yhtenä päivänä sekä tapahtumapussukka.

Illan hallinäytöksiin tulee ostaa erillinen pääsylippu, mutta tietoa hallinäytöksien ohjelmista ei vielä ole.

Halutessasi voit tilata myös ateriapaketin, josta on kaksi vaihtoehtoa:

A) 4 ateriakuponkia (lounas to-su):

aikuinen ja nuori 28 €

lapset 20 €

B) 6 ateriakuponkia (lounas to-su ja päivällinen pe-la):

aikuinen ja nuori 42 €

lapset 30 €

Koulumajoituksen to-su hinta 40 €, sis. aamiaiset.

Mikäli olet kiinnostunut hotellimajoituksesta, ota mahdollisimman pian yhteyttä Katriin Whatsappilla/tekstiviestillä

(puh. 050-5728828). Tietoa yhteisvarauksista hotelleihin tulee myöhemmin.

Alustavat ilmoittautumiset (ei vielä sitovat) tulee tehdä lokakuun alussa. Kysy ryhmäsi/lapsesi ryhmän esiintymisestä ja kisaamisesta Eijalta.

Lakeuden Taitovoimistelijoiden syyskokous pidetään to 5.10.2017 klo 18 Pop-pankin kokoustilassa. Kokouksessa käsitellään syyskokouksen sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

Täällä infoa ja maksutiedot Lakeuden Taitovoimistelijoiden jäsenyydestä!

Lakeuden Taitovoimistelijat järjestävät

AkroFun -tapahtuman

Kurikan Monnarilla la 11.11.2017.

Täältä löytyy kisakutsu!

Lakeuden Taitovoimistelijat järjestävät

AkroFun -tapahtuman

Kurikan Monnarilla la 11.11.2017.

AkroFunin suunnittelukokous pidetään Monnarilla ti 29.8. klo 18.

Kokoukseen voi tulla ilman ilmoittautumista. Kaikkien työpanosta tarvitaan, joten tervetuloa! :)

Kurikan Monnarilla järjestetään

AKROBATIAVOIMISTELUN LUOKKAKILPAILUT

su 19.2.2017 klo 10.30 alkaen.

Lakeuden Taitovoimistelijat ry:n ylimääräinen yleiskokous pidetään perjantaina 13.1.2017 klo 18 Monnarilla. Esityslistalla on puheenjohtajan valinta. Tervetuloa!

Lakeuden Taitovoimistelijoiden syyskokous pidetään ke 23.11.2016 klo 18 Monnarilla. Kokouksessa käsitellään syyskokouksen sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! esityslista

Luettavaksi LTV:n toimintakertomus 2015

Voimistelupäivä-info ja ilmoittautumislinkki!

Lakeuden Taitovoimistelijat ry:n ylimääräinen yleiskokous pidetään torstaina 7.4.2016 klo 18 Monnarilla. Esityslistalla on puheenjohtajan valinta. Tervetuloa!

Akrobatiavoimistelun  SM-kilpailut ja Acron luokkakilpailut lauantaina 12.3.2016 Kurikan Monnarilla

ACROFUN tapahtuma on UUTTA SUOMESSA!
Kaikenikäiset ja tasoiset ryhmät voivat osallistua AcroFun esiintymistapahtumaan,
 jossa parhaat ryhmät palkitaan.

INFO voimistelijoille: Tuomarien matkakulut jaetaan tasan kilpailijoiden kesken ja
tuomarin ylöspitokulut kuuluvat LTV:lle.

Lakeuden Taitovoimistelijat ry maksaa kaikille tuomareilleen päivärahan kotimaassa tuomaroiduista kisoista. Päivärahaa ei makseta, mikäli tuomari saa jo palkkion, esim. kilpailun järjestäjältä tai Voimisteluliitolta. Päivärahaa ei makseta ulkomailla kisatuista kisoista, koska tuomarin matkakuluja ei kuulu tuomarin itse maksaa. Tuomarin tulee itsenäisesti tehdä päiväraha-anomus osoitteeseen: ltvjohtokunta@googlegroups.com